Burger Restaurant Express

test

FAQ: Spelletjes.nl


Veelgestelde vragen - Spel

  1. Help! Mijn spel laadt niet.
    De volgende stappen helpen vaak:
    1: Sluit alle internetbrowsers en open de website opnieuw.
    2: Vernieuw de website (Ctrl + F5).
    3: Maak het cachegeheugen leeg (Ctrl + Shift + Delete en selecteer alles behalve je wachtwoord).

    Werkt het nog steeds niet? Probeer dan het volgende:
    1: Controleer hier je Flash- en Shockwave-versies.
    2: Probeer een andere browser
    (Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome, enz.).

    Als een vriendenspelletje niet werkt, plaatsen we meestal een waarschuwing boven het spel of vervangen we het spel door een onderhoudspagina. Als het spel niet laadt en je ziet geen waarschuwing, kun je het contactformulier gebruiken om ons dit te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om het spel zo snel mogelijk weer online te krijgen.

  2. Kan ik de spelletjes ook op mijn mobiel spelen?
    Sommige van onze spellen kun je ook op je mobiel spelen. Ga met je mobiel naar onze website.
    Je wordt automatisch omgeleid naar de mobiele versie van onze site. Alle spellen die je hier ziet, kun je op je mobiel spelen. We voegen constant nieuwe spellen toe. Neem dus regelmatig een kijkje!

    Let op: je kunt onze social games niet op mobiele toestellen of tablets spelen, omdat deze geen Flash ondersteunen

  3. Hoe sla ik mijn spelvoortgang op?
    Je voortgang in vriendenspelletjes wordt alleen opgeslagen als je je hebt aangemeld. Klik op 'Meld je aan' in de rechterbovenhoek om je aan te melden. Voor andere spelletjes worden je topscore en je prijzen opgeslagen.

Veelgestelde vragen - Account

  1. Hoe verwijder ik mijn account?
    Klik hier om je account te verwijderen.

  2. Mijn e-mailadres is zonder mijn toestemming gebruikt om een account aan te maken. Hoe kan ik dit ongedaan maken?
    Je kunt een account heel eenvoudig verwijderen als je toegang hebt tot het e-mailadres waarmee de account is aangemaakt. Volg de volgende stappen:
    1: Ga naar deze pagina en vraag een nieuw wachtwoord aan
    2: Nadat je een nieuw wachtwoord hebt gekregen, kun je jezelf afmelden via deze pagina.

  3. Hoe voeg ik vrienden toe?
    Klik op 'Profiel' in de rechterbovenhoek. Ga naar de tab ‘Vrienden’ en vul de naam in van de vriend(in) die je wilt uitnodigen. Zodra je je vriend(in) hebt gevonden, klik je op ‘Verzoek verzenden’. Vervolgens verschijnt er een bevestigingsschermpje.

    Je kunt ook vrienden toevoegen door gebruik te maken van 'Via e-mail zoeken!'. Via deze methode kun je je echte vrienden op de website vinden.

  4. Kan ik meer dan 500 vrienden hebben?
    Je kunt maximaal 500 vrienden hebben. Als je meer vrienden wilt toevoegen, moet je eerst andere vrienden verwijderen.

  5. Hoe verwijder ik vrienden?
    Ga naar ‘Profiel’ en klik op de tab ‘Vrienden’. Onderaan de pagina vind je een overzicht van je vrienden. Aan de rechterkant vind je de optie 'Vriend verwijderen'. Klik op deze optie en bevestig je keuze. Nu heb je je vriend verwijderd. Je moet je vrienden apart verwijderen om te voorkomen dat je niet per ongeluk de verkeerde verwijdert.

  6. Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
    • Om je naam te wijzigen, ga je naar Info wijzigen.
    • Om je profiel openbaar of privé te maken, ga je naar Instellingen wijzigen.
    • Om je e-mailadres of je wachtwoord te wijzigen, ga je naar Wachtwoord wijzigen.
    • Het is niet mogelijk om je geslacht, je gebruikersnaam of je leeftijd te wijzigen nadat je een account hebt aangemaakt.
    Als je een fout hebt gemaakt, raden we je aan je account te verwijderen (zie het gedeelte 'Hoe verwijder ik mijn account?' hierboven) en een nieuwe account aan te maken. Je kunt dan een andere gebruikersnaam kiezen.

  7. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
    Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je kunt alleen een nieuw wachtwoord aanvragen als je een geldig e-mailadres hebt gebruikt om je aan te melden. Vergeet niet om in de map met ongewenste e-mails te kijken als je onze e-mail niet kunt vinden. Klik op de link in onze e-mail en volg de instructies. Als je alle stappen hebt gevolgd en je hebt nog steeds geen e-mail ontvangen, moet je het later opnieuw proberen!

  8. Ik heb geen toegang meer tot mijn gebruikersnaam/profiel.
    at vervelend dat je je gebruikersnaam/profiel niet meer kunt gebruiken. In dit geval kunnen we daar helaas niets aan doen. Het is jouw verantwoordelijkheid om je profielinformatie op een veilige plek te bewaren. Raadpleeg onze Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid kinderen & ouders voor meer informatie.

  9. Waarom is mijn account geblokkeerd?
    Een account wordt geblokkeerd als een gebruiker zich niet aan de gebruiksvoorwaarden houdt. Raadpleeg onze Gebruiksvoorwaarden als je meer wilt weten over de verantwoordelijkheden van spelers op onze website.

Veelgestelde vragen - Betaling

  1. Wat zijn credits?
    Credits zijn een betaalmiddel voor spelletjes. Net als in het echte leven kun je credits gebruiken om coole voorwerpen te kopen. Maar je kunt ze ook gebruiken om sneller missies te voltooien. Je bent niet verplicht om credits te kopen in spelletjes waarin dat mogelijk is. Jij bepaalt zelf hoe je wilt spelen!

  2. Waarom worden er credits in spelletjes gebruikt?
    In de jaren '80 speelde men spelletjes in speelhallen op automaten waarvoor je met munten moest betalen. Dankzij al deze kleine bedragen konden de speelhallen openblijven en konden spelontwikkelaars nieuwe spelletjes maken! In online spelletjes maken deze betalingen onderdeel uit van het spel en dus je ook zonder te betalen gewoon spelen. We gebruiken het geld waarmee spelers credits kopen om onze spelletjes te verbeteren en nieuwe te ontwikkelen. Alle spelletjes kunnen gratis worden gespeeld, maar door credits te kopen, draag je bij aan het onderhoud en de ontwikkeling van je favoriete spel.

  3. Hoe koop ik credits?
    In spelletjes waar je credits kunt kopen, vind je in de bovenhoek een knop waar 'Goud toevoegen' of 'Credits toevoegen' of iets dergelijks op staat. Klik op deze knop om naar het betalingsproces te gaan. Na een paar klikken zijn de credits aan je account toegevoegd. Simpel, toch?

  4. Hoe kan ik betalen?
    De betalingssystemen en -regels verschillen per land en dus verschillen de manieren waarop je credits kunt kopen ook. Als je credits koopt, krijg je alleen de betalingsmethoden te zien die beschikbaar zijn in jouw land/regio. Veel spelers gebruiken een creditcard of maken geld over via de bank. Je kunt zelfs per SMS betalen!

  5. Is het wel veilig?
    We werken samen met betalingsproviders om je financiële informatie te beschermen. Daarvoor gebruiken we geavanceerde beveiligingsmethoden, zoals encryptie. We delen je financiële informatie met niemand, behalve tijdens het betalingsproces. We houden alle betalingsactiviteiten op onze website in de gaten om fraude of identiteitsdiefstal snel te kunnen ontdekken.

  6. Ik heb hulp nodig!
    Als er iets misgaat tijdens het betalingsproces, staan wij altijd voor je klaar. Volg eerst de stappen die we je aanraden. Als je het probleem zo niet kunt oplossen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. We doen dan ons best om je zo snel mogelijk te helpen.

  7. Mijn kind heeft zonder mijn toestemming een betaling uitgevoerd.
    Om online betalingen mogelijk te maken, gaan we ervan uit dat degene die de betaling heeft uitgevoerd, toestemming heeft van de eigenaar van de creditcard. Dat kan ook niet anders omdat we niet om een handtekening of een pincode kunnen vragen, zoals in een winkel. We raden je dan ook aan altijd zelf je creditcardbetalingen uit te voeren en je creditcard niet aan je kind te geven. Als je kind je creditcard, bankrekening of telefoonaccount zonder je toestemming heeft gebruikt, vul dan het volgende contactformulier zo uitgebreid mogelijk in. Wij zullen dan ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen. Meer informatie over dit onderwerp vind je hier .

  8. Mocht je verder nog vragen hebben over ons privacy- en misbruikbeleid, aarzel dan niet en neem contact met ons op via het contactformulier.

Veelgestelde vragen - Privacy & misbruik

  1. Waar kan ik misbruik rapporteren?
    We nemen misbruik zeer serieus en houden geplaatste content (avatars, reacties, enz.) goed in de gaten. Desondanks is het mogelijk dat gebruikers onze veiligheidsmaatregelen omzeilen. Je kunt ons helpen door foute berichten en afbeeldingen te rapporteren. Dit doe je door op 'Rapporteer dit' te klikken. Deze knop vind je onder of naast een bericht of avatar.

    We zullen dan zo snel mogelijk gepaste maatregelen nemen.

  2. Waar kan ik andere vormen van misbruik melden?
    Als je vragen hebt over ons privacy- en misbruikbeleid, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen - Ouders

  1. Kan mijn kind geld uitgeven?
    In sommige spellen is het mogelijk om virtuele goederen te kopen. Dit is geheel op vrijwillige basis.

    Alle spellen op deze website zijn gratis te spelen, maar soms kunnen er extra opties worden aangeschaft. Als ouder kun je deze aankopen goedkeuren, maar spelers kunnen bijvoorbeeld ook betalen met hun mobiel. Andere betaalmethoden zijn onder meer: iDeal, DineroMail, PaySafeCard, PayPal en creditcard.

    We raden ouders aan de mogelijkheden en consequenties hiervan met hun kinderen te bespreken en het online gedrag van hun kinderen in de gaten te houden. Andere zaken die je in overweging kunt nemen:
    • Blokkeer of beperk het gebruik van betaalnummers op je eigen telefoon of de telefoon van je kind.
    • Blokkeer of beperk het gebruik van SMS-functies/tekstberichten op je eigen telefoon of de telefoon van je kind.

    Geef je kind bovendien nooit je PIN- of creditcardgegevens. Als je je kind geld wilt geven om online te besteden, kun je beter prepaid-betaalmogelijkheden gebruiken, zoals PaySafeCard.

  2. Hoe beschermt Spil Games mijn kind op deze website?
    We nemen misbruik zeer serieus en houden onze websites constant in de gaten. Ons doel is om een online omgeving te creëren die leuk is voor kinderen en waarvan ouders weten dat hij veilig is.

    Helaas zijn veiligheidsmaatregelen altijd te omzeilen. Al onze gebruikers kunnen foute berichten, afbeeldingen of andere vormen van misbruik melden. Klik op 'Rapporteer dit' om misbruik of ongewenste content door te geven. Wij bekijken alle meldingen en zullen vervolgens zo snel mogelijk gepaste maatregelen nemen.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan hier contact met ons op.